SKOMERCJALIZOWANA LIBERALIZACJA

Przesłania i program mediów są odbiciem rzeczywistości, świata, w którym żyjemy. Przesłaniem świata jest cywilizacja komsumistyczna. Jest to stałe nasycenie, które kusi reklamą „aby mieć”. 22o nie polega „na mieć” Jako takim, ale na takim posiadaniu, które nie uwzględnia Jakości i uporządkowanej hierarchii posiadanych dóbr. Jakość i hierarchia, które płyną z podporządkowania dóbr i dysponowania nimi, byciu człowieka i jego prawdziwemu powołaniu. (SRS 28). Ten sposób przekazu, w którym liczy się posiadanie i wol­ność, która jest absolutem – atakuje rozum i wolę człowieka. Trzeba być bardzo czujnym i bardzo silnym, częstokroć nawet heroicznym, aby nie ulec kuszeniu „wielkością i siłą”. Taki przekaz eliminuje z życia słabszych i mniej zaradnych.

Witaj na moim blogu parentingowym! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących relacji z dziećmi i sposobów na wychowanie. Mam nadzieję, że podoba Ci się ta tematyka i zostaniesz tutaj na dłużej!