DYKTATURA REKLAMY

Skomercjalizowana liberalizacja to dyktatura reklamy, pizzy i coca-coli. Dyktatura narkotyków, pornografii i antykoncepcji. Strategia pożądania tych „wartości” staje się „biblią świata”). Michael Keating z USA podczas 18 Międzynarodowego Kofi^resu Rodziny mówił „o ukradzionym pokoleniu” – Od około 30 lat świat młodzieży został ostro zaatakowany przez pewną grupę dorosłych, którzy chcieli przejąć nad nimi kontrolę dla własnych korzyści) Cel ten można nazwać politycznym. Poprzez opanowanie świata młodych chcieli zawładnąć całym społeczeństwem. \Tę strategię można nazwać „złapaniem młodzieży, aby pochwycić władzę nad przyszłością”.^..Często jednak chcieli się tylko szybko wzbogacić../Odkryli, ze droga do portmonetki młodych ludzi prowadzi poprzez zaspokajanie wszystkich ich zachcianek Trzeba tu zaznaczyć, że niezależnie od pierwotnej motywacji działania przechwycenie młodzieży zostało już w znacznym stopniu osiągnięte. Kultura młodzieżowa rozpoczęła już inwazję do szerszych kręgów społeczeństwa, częściowo poprzez dorastanie młodych, częściowo poprzez „inteligentny” marketing. Ten sam bunt i brutalność, zmysłowość i egoizm oraz poszukiwanie szczęścia przez realizowanie własnej chwilowej przyjemności, odbija się echem również w świecie dorosłych.

Witaj na moim blogu parentingowym! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących relacji z dziećmi i sposobów na wychowanie. Mam nadzieję, że podoba Ci się ta tematyka i zostaniesz tutaj na dłużej!