//////

 

ZAUFANIE DO MEDIÓW

Można lubić prezydenta lub nie. Ale nikt z uczciwych ludzi podobnych wypowiedzi nie mógłby się spodziewać. Prezydent jest w centrum ataków i manipulacji. Trzeba mieć wyjątkową odporność, aby to wytrzymać. Jego „image” został wyjątkowo zniszczony. Zasług już nikt nie pamięta, a błąd staje się niewybaczalny. To nie obrona prezydenta, ale poczucie przyzwoitości, każe mi o tym powiedzieć. A refleksję nad badaniami, że zaufanie do mediów wzrasta wraz ze wzrostem dochodów – pozostawiam refleksji i inteli­gencji czytelnika. Niech sam odpowie! Niech sam postawi kropkę nad „i”.Media są uwikłane w politykę, mimo własnych twierdzeń o niezależności. Jest to oczywiste, że nie może istnieć obiekty­wizm absolutny i całkowita bezstronność. Jest to nieosiągalne ze względu na indywidualną naturę człowieka i związanymi z tym uwarunkowaniami. Już sam sposób doboru wiadomości, choćby najbardziej rzetelny, nosi znamiona tego, kto tego wyboru dokonuje.

 

Dodaj komentarz